Friday 16 December 2011

Manusia sering kali berubah :')

Hi assalamualaikum :) Dah lama tak posting right ? adehh bodband jam lahh , ape kene entah -,- dia kata account tu tak boleh gune lagi , expired katanya . Ape punya siak lahh kan ? 
Puih puih ! >< haha !

Okayy malam neh boring baru lepas layan facebook , 
dapat pinjam bodband ayah sekejap punn jadi lah lepas gian :D haha ! 
Nampak kan title atas tu ? okayyy . 
People are always change ! bukan change ape punn , change attitude .
Aku tak kisah punn if dia tak suka aku *siapa dia ? ohh mana boleh kasik tahu . Rahsia kabonye :D haha !
Surely aku tak kisah cuma aku nak dia bagitahu aku ' AIN AKU TAK SUKA KAU , SO KAU BOLEH BLAH AKU DAH MALAS NAK LAYAN KAU LAGI ' okayy terima and takkan ada satu patah perkataan punn untuk membantah .
Cuma aku kecil hati kenapa dia sisirkan aku dari hidup dia , kalau dah tak suka said it okayy . 
Kenapa ekk ? aku ade buat salah lai bagitahu . Tayah pendam dalam hati and bercerita dekat orang lain .
Then orang pandang aku teruk ? -,- kau suka ? okayy thanks !

Kalau kau ade kat tempat aku kau tahulah rasenya macam mana kene buang dengan orang yang kita anggap baik .
Kau boleh buat sebab . . . 
Aku tahu kau ramai geng kan ? kau bebas . Aku tak sebebas kau , tapi bebas2 kau pun jaga lah diri .
Sometime orang pandang kita buruk sometime takk , so becareful .
Dunia ni memang tak adil and tak adil jugak kau buat aku macam ni , buang aku suka2 .
Tapi takpe , akhirat tu adil . Thanks lah babe :*

Okayylah gtg , bye :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.